Zasady reklamacji:

 4Business MT sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność wobec klienta w momencie, kiedy produkt jest uszkodzony bądź wadliwy,

  • 4Business MT sp. z o.o. odpowiada prawnie, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia otrzymania przesyłki przez klienta,
  • Jeżeli towar ma wadę lub jest niezgodny z opisem, klient ma prawo do złożenia reklamacji,
  • Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, sklep ma maksymalnie 14 dni na zwrot środków od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej lub na wysyłkę nowego produktu nieuszkodzonego
  • W przypadku odrzucenia reklamacji sklep odeśle produkt do klienta wraz z uzasadnieniem decyzji,
  • Zalecamy składanie reklamacji za pomocą formularza zwrotu.

 

 W jaki sposób dokonać reklamacji?

  W załączonym pliku pdf znajduje się formularz zwrotu, który należy wydrukować, wypełnić oraz odesłać wraz ze zwracanym produktem na adres siedziby firmy. W formularzu należy podać przyczynę dokonania reklamacji. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie  pieniądze (włącznie z kosztem przesyłki zwrotnej) zostaną zwrócone klientowi na podany rachunek bankowy w terminie nie dłuższym niż 14 dni. Wybór przewoźnika realizującego zwrot jest dowolny. Przesyłki odesłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.

 

Adres do zwrotu:

 4Business MT Sp. z o.o.

Jagiellońska 54/168

03-463 Warszawa

tel: 503741099

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do zakupów